14 Feb 2010

009



Na początek : Szczęśliwych walentynek! Nie lubię tego święta, ale jak jest, to jest i życzenia wypada złożyć.
Na górze kilka fajnych rzeczy, które byłyby miło widziane w mojej szafie. Są to ciuchy z nowych kolekcji znanych sieciówek. Pomyślałam, że koronka tez idealnie wpasowała się w wiosenne trendy.
Zaczęły się ferie, jestem bardzo, ale to bardzo z tego powodu zadowolona :) Nie mam zbyt wiele do roboty, ale niestety nie oznacza to, że będę tu częściej zaglądać niż zwykle. W piątek wyjeżdżam do cioci na parę dni, a potem się zobaczy. Mam głowę zaprzątnięta nowymi pomysłami , ale jakoś dziwnie tak wkoło robić te zdjęcia w domu. Może wybiorę się z moją siostra na taka lepsza "sesję", na dwór i odważę się ściągnąć płaszcz?
Ktoś się pytał o koszule z New Look'a, ale muszę rozczarować ponieważ poszła do krawcowej 'do przeróbki' i na razie jej nie mam. Musiałam ja trochę zwęzić, ponieważ wzięłam za duży rozmiar, mojego już nie było, a koszula jest tego warta.

Zostałam wytypowana przez pewna bloggerkę do zabawy Happy Blog.Nie lubię tego typu rzeczy, ale co zrobić.
Gra polega na tym, aby napisać o 10 rzeczach, które Cię uszczęśliwiają i ustrzelić kolejne 5 osób, ale tego nie zrobić, bo nie wiem czy ktoś lubi tego typu rzeczy, czy tez nie.
Uszczęśliwia mnie:
1) Zakupy, szczególnie te udane. (puste, ale prawdziwe ;)
2) Inni (w sumie tak samo potrafią wkurzyć)
3) Miłe komentarze od Was
4) Zwierzątka (nigdy nic Ci złego nie powiedzą, a potrafią uspokoić)
5) Ładna pogoda
6) Wycieczki i ciekawe podróże
7) Gdy zrobię coś i jestem z tego zadowolona
8) Dobra ocena w szkole
9) Udane dążenie do celu.
10) Jak ktoś mnie szczerze pochwali :D
Do zobaczenia! dziękuje za wszystkie komentarze!


4 comments:

  1. Bradzo ładna jest ta bluza :>

    ReplyDelete
  2. Chyba "ale tego nie zrobię" albo coś takiego, bo jakieś nielogiczne zdanie wyszło ;). Sorry, że się czepiam, ale już tak mam.

    Ogólnie fajny blog :D.

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*