13 Mar 2010

023




WIOSNĘ CHCĘ! Ile można? Zima, zima, zimno, zimno ;( Chociaż fajnie, że dłużej jest jasno i słonko świeci ;) A dziś w roli głównej mój nowy kardigan w kwiaty z NL. Bardzo mi się podoba i wbrew pozorom pasuje naprawdę do wielu rzeczy ;) Marzę tez o koszulce takiej jak ta tyle, że dłuższej (do legginsów) z logo YSL ;) Mam nadzieję, że ten zestaw nie jest już podobny do innych no i jest z pewnością wesoły ;). Myślę czasem, że jednak nie o mój wiek tu chodzi, ale o dziecinny wygląd. Znam wiele szafiarek w moim wieku i szczerze powiedziawszy nie natykam się na takie komentarze. No, ale co tam. dziękuje za obiektywne i trafne opinie! :)

Mam na sprzedaż tregginsy (legginsy z prawdziwego jasnego jeansu, można nosić do normalnych bluzek) z H&M'u rozmiar xs, ale chyba dobry tez na S. Mało chodzone (miałam je 2 razy w szkole). Marka H&M. Czekam na propozycje na gg oraz w komentarzach pod postem lub na e-maila. Tak wyglądają.

|t-shirt: Pangea| cardi: New Look| shorts: vintage| brille: sh|

18 comments:

  1. fajnie.:)
    ile dałąś za kardigan? odp na stylio. mam podobne spodenki zamirzam je zyjąć na wiosne:P
    Przygunia

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz młodziutko, ale to akurat powód do radości. Kiedy grubo po 18stce nadal będą prosić Cię o dowów, to Ty będziesz miała powód do radości a nie maruderzy, którzy teraz biadolą, że wyglądasz jak dziecko. (nawiasem mówiąc, jesteś dzieckiem, więc jak masz wyglądać?).
    Kardigan jest cudowny.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. świetny kardigaan! ;) patrząc na Twoje wszystkie posty nie powiedziałabym, że masz 14 lat;)

    ReplyDelete
  5. tez bym nie powiedziała ze wyglądasz na 14 lat:)
    dałabym ci 10-11, ale nie martw sie, wyrasta sie z tego:]

    ReplyDelete
  6. pisząc komentarz, że każdy Twój zestaw jest taki sam nie myślałam nawet o tym, ile masz lat i na ile wyglądasz. fajnie, ze interesujesz się modą i potrafisz się fajnie ubrać, ale czasami jest nudno, ale obecny zestaw jest inny i podoba mi się bardzo.

    ReplyDelete
  7. Wszystko mi się strasznie podoba.Zakochałam się w tej koszulce!Chyba sobie zamówię taką samą ;))
    I wiesz co,jestem zainteresowana tymi legginsami ;)Napiszę na maila.

    ReplyDelete
  8. Wow jaki fajny zestaw. Taki świeży wiosenny i kolorowy :)))

    ReplyDelete
  9. pierścionek kupiłam w Pasażu Hetmańskim na Rynku w Krakowie ;)

    ReplyDelete
  10. ładny ten kardigan :) a za ile chcesz sprzedać te tregginsy :] :D

    ReplyDelete
  11. jaa! kocham ten sweter! za ile chcesz sprzedac tregginsy :D ? bo ja akurat jestem mała i chuda, więc pewnie by byly dobre :D

    ReplyDelete
  12. Dziewczyny, ja tak nie uważam że ona wygląda na 10-11 lat. Przecież to jest normalnie. Julio! Piękny sweterek. :)

    ReplyDelete
  13. ładnie to wszystko dobrałaś:) ja też chcę koszulkę!!!:P

    ReplyDelete
  14. Przejrzałam bloga i mam mieszane uczucia. Bez urazy ale w większości wyglądasz jakbyś przebrała się w ubrania mamy albo dużo starszej siostry, do tego czerwone paznokcie i wielkie złote pierścionki. Całość wygląda lekko komicznie i przede wszystkim sztucznie. Bo dla mnie to co tu pokazujesz to czyjeś kopie a nie własny styl. W H&M idź lepiej do działu dziecięcego, zdecydowanie lepiej na tym wyjdziesz. I jeszcze skóropodobne legginsy... na prawdę Ci nie pasują. Dodam,że nie napisałam tego żeby Ci dokuczyć ale w nadziei, że może da Ci to trochę do myślenia i zastanowisz się czy na prawdę chcesz być nieudaną kopią starszej siostry

    ReplyDelete
  15. Do twarzy Ci z Twoją urodą ;)) Uroku Ci dodaje.
    Koszulka cudowna, a ten kardigan... Ach rozpływam się ;]

    ReplyDelete
  16. przecudowny kardigan :D i nie zależnie od wieku mozna być ikoną mody spojrzmy na Tavi chociazby..

    ReplyDelete
  17. Łał!- to chyba twój naj, naj, najlepszy outfit:). Podoba mi się, jak się ubierasz- uważam, żę masz duże wyczucie stylu i bardzo dobry gust.

    ReplyDelete
  18. cudowny zestaw :D bardzo mi sie podoba t shirt polaczony ze spodenkami ;]

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*