19 Mar 2010

026


Jupi! U mnie wiosna na całego jak na razie :) Słonko świeci, a termometr pokazuje 16 stopni :) Byłam tak szczęśliwa, że mam kilka nowych zdjęć, i po weekendzie na pewno je dodam. Dziś pokazuje moją kolekcje trampek(no dobra te jazzówki z h&m to nie trampki, ale fasonem pasują do reszty :) Do kolekcji mam nadzieje, że dołącza jeszcze te w panterkę oraz w marynarskie paseczki.
Teraz pytanie do Was: Czy ktoś orientuje się gdzie kupić kwiatowe szorty?! poszukuje i nie spocznę spokojnie dopóki ich nie znajdę! mówcie wszytko: cena, gdzie, od kiedy :) Będę wdzięczna. Poniżej przykłady. Oprócz tego mam zamiar nabyć kwiatowe legginsy. Przymierzałam już odpowiedni fason i znalazłam odpowiednie do moich 'kaczych' nóżek :)

trainers: Atmosphere, H&M, New Look, F&F (tesco)

21 comments:

  1. Ja uganiam się za tymi tenisówkami w kwiatki z new look. :)

    ReplyDelete
  2. trampki w malutkie kwiatuszki są śliczne!

    ReplyDelete
  3. zazdroszczę ci tych butów bo je kocham! mam tylko jedną parę ;p

    ReplyDelete
  4. o jaa! kocham twoje trampki! <3 świetne są ! te z h&m , chociaż nie trampki, ale super teeeż! a shorty, shorty ... chyba w h&m niedlugo powinny być, bo wychodzi jakaś kolekcja kwiatowa, koleżanka mówiła, może tam będą :D a tak przy okazji, muszę z ciekawości poszukać, bo spodobał mi się ten pomysł :D

    ReplyDelete
  5. dlaczego kopiujesz weronike?

    ReplyDelete
  6. Anonymous: chyba nie za bardzo rozumiem. Ja jej nie kopiuje, ale w sumie to na jaką odpowiedź liczysz? ;>

    ReplyDelete
  7. dajcie spokój dziewczynie;) mają podobny styl, ale wiele dziewczyn też taki ma, więc nie róbcie problemu z niczego. przynajmniej ładnie się ubierają;)

    ReplyDelete
  8. Ja czesto zagladam na Polyvore, kiedy poszukuje czegos, co tylko moje mysli 'widza'- wpisuje poprostu czego szukam (np 'floral shorts') i wyskakuje cala lista sklepow :-)

    http://www.polyvore.com/cgi/shop?query=floral+shorts

    ReplyDelete
  9. Uuu ile tu trampek ;)
    Widziałam osobiście prawie wszystkie:D
    Aśka

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę niesamowicie, moje przylecą do mnie dopiero w poniedziałek.

    ReplyDelete
  11. najpiękniejsze są te jazzówki z h&m. marzę o takich, tyle, że o czarnych.

    ReplyDelete
  12. niezła kolekcja! ja mam tylko 3 pary.. ;p
    wydaje mi się,że te szorty są w topshopie,bo sama chciałam sobie takie kupić.. ;)

    ReplyDelete
  13. wow, te w kwiatki kocham, cudne wszystkie

    ReplyDelete
  14. boska kolekcja tenisówek. te w kwiatki sa cudowne! :):)

    ReplyDelete
  15. moim pierwszym wrażeniem po wejściu na ten blog było również że ją kopiujesz podobne pozy ekologiczna torba ala chanel Audrey na ścianie no i wiele innych równie podobnych rzeczy

    ReplyDelete
  16. Anonymous: nie mam Audrey na ścianie (coś Ci się pomyliło), eko torba? To była moja inspiracja: http://unitmagazine.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/chanel-eco-bag.png
    Szanuję Weronikę, ale nie jest ona dla mnie 'guru' w kwestii czegokolwiek. także nie mam powodów by ją kopiować, mam swój styl, oglądam zagraniczne blogi, nimi się inspiruję. Możecie podpisywać się imionami, e-mailami czy coś w tym stylu? Chciałabym wiedzieć kim w sumie jesteście ;>

    ReplyDelete
  17. Piękne te pierwsze szorty!<3

    ReplyDelete
  18. Te w kwiaty są przepiękne!!!

    ReplyDelete
  19. miałam te jazzówki z h&m, czarne, ale musiałam je zwrócić. tak czy inaczej, najfajniejsze z Twojej kolekcji są te czarne w kwiatki i właśnie wymienione jazzówki :)
    o jakiej weronice mowa?
    http://flash-delirium.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Te trampki z H&M w kwiatki są wspaniałe. Nie kupiłam ich od razu gdy byłam tam latem no i teraz żałuję. ;/ a kolekcja wspaniała ;D

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę wszytkich trampek! I powodzenia w poszukiwaniu wymarzonych kwiecistych szortów :)

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*