20 Jul 2010

056


Wróciłam z wesela, bardzo mi się podobało jednak pod koniec imprezy coś mi się stała z nogą. Na razie jest wielka jak balon niestety lekarze nie wiedzą czemu ;(. Nie jest złamana, zwichnięta, pęknięta, skręcona itd. padło podejrzenie, że może to być uczulenie na glony, które były nad morzem i dopiero teraz się objawia. Dlatego nowych setów na razie nie będzie, może znajdę coś w zdjęciach znad morza ;/. Na razie nie zrobię żadnych zdjęć, bo nie wcisnę żadnych butów (no ba! chyba, że rozmiar 40 zamiast 37 na lewą stopę!) Musicie mi to jakoś wybaczyć, liczę na wyrozumienie z waszej strony :)
W tym roku jesienią w mojej szafie kolory będą ustępować bieli i czerni oraz wszelakim odcieniom szarości. Barwy będą monotonne, ale nie można tego powiedzieć o fakturze tkanin. Będzie lśniąca i gładka skóra jak i szorstka i mięciutka wełna ;) Zakupie na pewno jeszcze tego lata jesienne buty. Nie wiem jeszcze jakie dokładnie; może podchodzące pod styl motocyklowy botki, ciepłe uggy lub kupię eleganckie, zakryte koturny. Modny będzie wzór luźnych bluzek, swetrów z wąskimi rękawami. Właśnie na wyprzedażach w H&M'ie kupiłam sobie taką tunikę( za jedynie 10 zł!), oraz wylicytowałam czarny sweter za 11,98 zł na allegro marki VILA. Modnie będzie tez nosić przezroczyste tkaniny. Ażurowe swetry (mój, czarny mogliście podziwiać w poprzednim poście ;) lub przezroczyste koszule (polecam! Kupiłam taką za 10 zł w H&M'ie na wyprzedażach :) na pewno nie będą leżeć w szafie. Także możemy kupować na letnich wyprzedażach i tym samym przygotowywać się na jesień ;). Żeby nie wyglądać debilnie w przezroczystych bluzkach polecam staniki-topiki w kształcie pasa. Na pewno można takie kupić w H&M'ie za 19,90 zł za 2-pak :) To tyle jeżeli chodzi o jesienne trendy to moje must have z jesiennej kolekcji H&M:

PS: Chciałam się Was spytać czy polecacie cienie marki Mac? Chciałam kupić, bo mam okazję tanio, ale nie jestem pewna, szukam tez dobrej w miarę taniej kredki do oczu - pomóżcie ;)

EDIT: MAM RÓWNO 100 OBSERWATORÓW! DZIĘKUJE WAM WSZYSTKIM!!! ;*
EDIT2: MOJE NOWE BUCIKI ;)

EDIT 25.07.2010: WYJEŻDZAM NA KILKA TYGODNI NA WIEŚ CO NIE ZNACZY, ŻE NIE BĘDĄ POJAWIAC SIE NOWY POSTY, ALE NIC NIE MOGE OBIECAĆ :)

ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJIE (ADRES ALLEGRO Z BOKU BLOGA), WYSTAWIŁAM RAZEM Z SIOSTRA KILKA RZECZY! POZDRAWIAM ;D



18 comments:

  1. wracaj do zdrowia :D żebyś mogła sety robić :D

    ReplyDelete
  2. oj to nie zazdroszczę z tą noga ,tymbardziej w lato,co do cieni to ja tej marki nigdy nie uzywalam wiec nie pomoge,ale pozdrawiam i zdrowiej ;)

    ReplyDelete
  3. dokładnie, szybko wracaj do zdrowia! uwielbiam twojego bloga, więc jak najszybciej zdrowiej i wklejaj nowe zdjęcia ;p! skąd jest ta sukienka na zdjęciu? a co do melonika z must-have, to są takie w h&m za ok.50 zł. chyba, że u ciebie już wykupili ;p

    xoxo

    torcikczekoladowy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. aaa,te koturny są świetne <3
    co do cieni,słyszałam,że są dobre.ale sama nie próbowałam ;)

    ReplyDelete
  5. Podobają mi się rzeczy z Twojej listy must have, szczególnie bluzka i kapelusik.

    ReplyDelete
  6. wydaje mi się, że bardzo dużo wydajesz na ubrania i chcesz mieć wszystko oryginalne z najnowszych kolekcji...
    rodzice tak cały czas kupują Ci co tylko zechcesz??? czy jak to jest??

    ReplyDelete
  7. nowy post, zapraszam do mnie:
    http://czarlisfashion.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  8. fajny kapelusz i buty. wiesz może, ile kosztują te czarne koturny?

    ReplyDelete
  9. od poczatku czytam twojego bloga, nie podoba mi sie twoj styl, coz kazdy ma inny gust, ale widac ze znasz sie na tym i za to brawo!;) zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  10. te czarne koturny są z h&m? w takim razie muszę je kupić ;D wszędzie szukam podobnych.

    ReplyDelete
  11. pretty! i love that belt!

    ReplyDelete
  12. "PYTANIE: Jakie kredki do oczu/eyelinery polecacie? Próbowałyście kiedyś MAC'a? Proszę o radę w
    komentarzach ;)

    QUESTION: What is the best eye liner/eye pencil you've ever used? what do you think about MAC? Please, write in comment"

    http://raspberryandred.blogspot.com/search?updated-max=2010-07-20T15%3A34%3A00%2B02%3A00&max-results=1

    U Weroniki : ))

    Tam wiele osób udzieliło odp. na jej pytanie, możesz tam pogrzebać w jej komentarzach : ))

    ReplyDelete
  13. nie maluj sie tak, bo Ci to naprawde nie pasuje ! nie mowie tego ze zlosliwosci.

    ReplyDelete
  14. MÓJ NOWY ADRES BLOGA! http://veniceequeen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. bo weronika szuka kredki to julka też musi, dziewczyno opamiętaj się i nie wygłupiaj. Powiesz teraz że kazdy moze szukac kredki do oczu itp. ale wszyscy wiedzą że próbujesz naśladować weronike ...

    ReplyDelete
  16. bardzo ładny zestaw na wesele:)- taki zwiewny i uroczy:) mam nadzieje,że noga przestanie Cię boleć i pojawi się jakiś post:)

    ReplyDelete
  17. Mam 2 pytanka:
    1.W którym roku się urodziłaś?
    2.Gdzie mieszkasz(jak nie chcesz zdradzać nazwy miejscowości to chociaż napisz w jakim woj. lub koło jakiego miasta)?

    mam nadzieję że opuchlizna zejdzie z nóżki :-)

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*