9 Sept 2010

062


Zimno, zimno! Na szczęście jutro ma być, uwaga aż 19 stopni! W sumie nie tyle zimno mi przeszkadza co ten ciągły deszcz.. Mogłoby chociaż na chwilkę wyjść słoneczko. Nie będę sie rozpisywac. Chciałam tylko dać znać, że żyje no i pochwalić się karmelowym futerkiem, którego nie widać ;D ;) W przyszłyjm tygodniu notki nie bedzie - wyjazd ;)
Przepraszam za jakość zdjęć - robione kamerka w laptopie.
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE! CODZIENNIE NOWE RZECZY NISKIE CENY!
|faux fur: H&M| tee: H&M FAA|

9 comments:

  1. najgorsze jest to, że mam już ochotę na zimowe ciuchy, ale glupio tak wyjść w nich na ulice, a o pujsciu do szkoly nie mowiac:)
    fajne futerko (ile dalas?)

    ReplyDelete
  2. Hmm. A mi się zdjęcie nie wyświetla;|

    ReplyDelete
  3. cudna jakoś, wiele widać. od razu można poznać, że nie opublikowałaś tej notki tylko dlatego, by cokolwiek było.

    ReplyDelete
  4. Na drugiej fotce wyglądasz jak Lisa. (pewnie wiesz o którą mi chodzi :) )
    śliczna jesteś, to i futerko śliczne. proszę zrób jeszcze w weekend dokładniejsze zdjęcie... zrobiłaś mi na nie ochotę. ile kosztowało? :)

    ReplyDelete
  5. fuuuutro jest ekstra!


    xoxo
    http://mariabros.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tutaj Dominika, nowy blog.
    Dodaję śliczną :*

    ReplyDelete
  7. Czemu je sprzedajesz? A może to jest inne?

    ReplyDelete
  8. boże schowaj twarz..

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*