28 Jan 2011

091







Ostatni dzień ferii... jakoś tak, szybko minęło. Pobyt u cioci się udał, zakupy na wyprzedażach również ;). Nie ma jak to kupić dwie bluzki w H&M'ie za dychę ;D
Dzisiejszy outfit to typowy 'domowy' strój. Wygodnie, luźno.
A Wam jak mijają ferie? A może dopiero się zaczynają?
Na koniec chciałam się jeszcze zapytać czy ktoś posiada baseballówkę z H&M'u czerwoną? O taką. Jeżeli tak to jak się ją pierze? boje się, że zafarbują rękawy na czerwono :)
Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi :)

cardigan: Bershka % tee: H&M + DIY pants: H&M

28 comments:

  1. Ja ferie właśnie zaczynam i jestem mega szczęśliwa

    Uwielbiam Cię w takim "nieogarniętym" stylu :) Wybacz za to określenie :D

    ReplyDelete
  2. ja mam taką bluzę. żeby nie zafarbowała, to trzeba prać ją ręcznie :D

    ReplyDelete
  3. genialnie wygladasz, uwielbiam taki styl a'la "własnie wstałam z łózka " :P pieknie ;)

    ReplyDelete
  4. czy na co dzień spotykasz się z uwagami, że wyglądasz jak małe dziecko? czy Ty sama to zauważasz?

    ReplyDelete
  5. wygladasz jak stara maleńka masz 12 lat ?
    sorki,ale takie jest moje zdanie :)

    ReplyDelete
  6. swietny stroj.. pokój też ;D
    ps. miałas dodac zdiecia z tego "balu"

    ReplyDelete
  7. atrammarta: dzięki ;D zazdroszczę ferii!
    Adriana: dzięki za radę ;)
    AgataP: dziękuję ;)
    Anonymous 22:57: Na co dzien nikt mi tego nie mówi :) Czasem tylko ktoś na blogu :) Sama tego nie zauważam :) możne wyglądam tak dlatego, że się nie tapetuję?
    Anonymous: ... mam 15 lat(na roczniki 16), ale nie zamierzam sobie zawyżać wieku ;P przecież nie będę się ubierać jak czwartoklasistka :) Według mnie ubieram się właśnie jak piętnastolatka :)
    Niko's view : bardzo wygodny ;)

    ReplyDelete
  8. ja mam jeszcze tydzień ;) a co do zestawu to masz bardzo ładny sweter

    ReplyDelete
  9. Kasia:D

    Faktycznie bardzo mlodo wygladasz z zdjec dala bym ci 11 lat :D :D

    A stroj mi sie niezbyt podoba...

    A ferie dopiero 14 lutego zaczynam :D :D

    ReplyDelete
  10. czyli chodzisz do 3 gimnazjum ?

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam <3
    Asia ;D

    PS. Notka nr 91. Czy ja mam obsesję, że liczba musi się zgadzać? O.O

    ReplyDelete
  12. 'tapetowanie' wcale nie oznacza postarzania się ;]
    jeśli dobrze się wszystko dobierze nie ma żadnego efektu tapety.

    ReplyDelete
  13. wyglądasz tak jak ja rano wstaję :D

    Monika

    ReplyDelete
  14. Jesteś bardzo ładna ale wydaje mi się że lepiej wyglądałabyś z ciemniejszymi brwiami. Bo takie jakie masz teraz, nie dość że są za jasne to jeszcze za cienkie i przez to Twoja twarz traci "charakter" jeśli wiesz co mam na myśli.
    Kiedyś miałaś grubsze brwi i wyglądałaś o wiele lepiej ;)

    Pozdrawiam, Pat.

    ReplyDelete
  15. Wypierz ręcznie =) Wyglądasz baaardzo młodo! U mnie ferie start w poniedzialek! =)

    ReplyDelete
  16. ja Ci powiem, że mam identyczną bluzę i w sumie obawiałam się, że zafarbuje ale... nie zafarbowała. W 40st. jest identyczna jak przy zakupie ;)
    ale jeżeli bardzo się obawiasz, to pierz ręcznie ;p

    ReplyDelete
  17. jak zwykle padam po przeczytaniu komentarzuy niektorych "madrych" anonimow. Ona jest dzieckiem (14 lat), jak ma niby wygladac? Jak niektore wytapetowane i farbowane 16latki? Dobrze, ze jest naturalna i mlodo wyglada. To jest w cenie. Na ch*j sie postarzac? : /

    ReplyDelete
  18. Czym dokładnie robiłaś ten złoty krzyż z białej koszulki z niedawnego posta?
    Chodzi mi dokładniej o to, czym go utrwalałaś ;)

    ReplyDelete
  19. Świetny blog, tylko że strasznie słaba jakość zdjęć ;(
    Uwielbiam twój nonszalancki styl!
    Zapraszam do mnie! ^^
    http://ohsocarmel.blogspot.com/

    Jullie

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz świetnie i co z tego, że masz dziecięcą twarz skoro masz naście lat? ...

    Uwielbiam Twój styl i lubię tu wchodzić bo zawsze można dowiedzieć się co jest aktualnie trendy:)

    ReplyDelete
  21. brzydkie spodnie !!!!!!!!
    a ty wogle się czesałaś ?

    Tamara

    ReplyDelete
  22. kochana, uwielbiam Cię i Twój styl ;*
    Ty masz taką fioletową bejzbolówkę, mam do Ciebie, meeeeeega, mega prośbę! Masz może możliwośc kupic ją ponownie w H&Mie, rozmiar M/L ? Bo ja bym Ci kasę odesłała, u mnie niestety HM nie ma i właśnie widzę, że Ty czasami tam bywasz.... Proszę, odpowiedz mi na : 13856883

    ReplyDelete
  23. Jak mam teraz wolne, to własnie w tych spodniach chodzę przeważnie po domu :D

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*