11 Aug 2011

121



Zdjęcia z wczorajszych zakupów. Tym razem bez szału, po prostu kupiłam sobie plecak do szkoły :D Nie lubię nosić torby, bo bolą po niej plecy, a plecak może być równie modny. Kupiłam sobie czarny, pikowany w Big starze. Pikowania to hit nadchodzącej jesieni, więc trafiłam w dziesiątkę. Hmm... Przydałaby mi się tez jakąś kurtka na jesień, może właśnie kupię pikowaną... Ale nie odlatuję zbyt daleko, bo zapomnę Wam przypomnieć o konkursie, który nadal trwa! :D
Zaglądajcie też często na moje aukcje, bo może się coś pojawić, chociaż nie wiem czy nie lepiej odłożyć sprzedawanie większej ilości rzeczy na "po przeprowadzce" , bo jeszcze trochę i wysyłając rzeczy będę musiała zmieniać adres nadawcy :)

|sweatshirt: Bershka %| bag: New Yorker %| glass: Reserved|

36 comments:

  1. hej, jakich kosmetyków używasz? bo widać,że masz świetną cerę, zadbaną.

    ReplyDelete
  2. znowu zrobiłaś coś z brwiami ?..

    ReplyDelete
  3. świetnie się wszystko razem komponuję ^^

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. świetna torba!
    Masz uroczy uśmiech!
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  6. świetny styl <3
    pokażesz plecak? ^^

    ReplyDelete
  7. Co do cery to używam tylko żelu z nivea :)A co do brwi, to może przez to, że zwiększyłam kontrast zdjęc, bo fizycznie to ich nie ruszałam :) Plecak na pewno pokażę! Dziękuję za komentarze :)

    ReplyDelete
  8. bardzo fajna bluza ;))

    http://littlemagicfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. wyglądasz świetnie ! bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw!

    ReplyDelete
  11. I tak jestem wielbicielką Twojego naszyjnika! Nie napisałaś skąd jest :(( wyglądasz ładnie :) Tak naturalnie- idealnie na zakupy :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz- super bluza i torba :)

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz :)
    Zestaw idealny na zakupy :]

    ReplyDelete
  14. zostałaś otagowana u mnie na blogu - `jakie mieszkają twoje kosmetyki?` :)

    ReplyDelete
  15. Świetna bluza. Ja zupełnie odzwyczaiłam się od plecaków. Do szkoły wybieram torbę.

    ReplyDelete
  16. Bluza jest świetna!

    ReplyDelete
  17. bluuuza <3 nie chciałabyś jej sprzedać? :>

    ReplyDelete
  18. Bluza jest świetna! widziałam taką również na wyprzedażach, ale zastanawiałam się czy się przyda czy nie itp. a teraz znów żałuję :/
    Śliczna jesteś i zazdroszczę cery ;)

    ReplyDelete
  19. ślicznie;) pokaż nam plecak:)

    ReplyDelete
  20. Genialna bluza! Plecak też mi się bardzo podoba. <3

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz świetnie! Też przymierzałam tą bluzę i zastanawiałam się nad jej kupnem;)

    Zapraszam do mnie, nowy post:)
    www.muaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. <3 kurcze, jak Ty to robisz, że na zdjęciach wygladasz ak pieknie jak w rzeczywistości, widziałam Cię w pociagu do Łodzi z siostrą :D

    anna w.

    ReplyDelete
  23. ta bluza nie lezała na mnie tak dobrze jak na Tobie! :< Wyglądasz czadowo :)

    ReplyDelete
  24. luźno, swobodnie, modnie, a nowy plecak w sam raz dla Ciebie ;>

    ReplyDelete
  25. Kurcze w sam raz na zakupy!

    ReplyDelete
  26. proszę mogłabyś zrobić zdjęcie tego plecaka?:) bo od paru tygodni myślę o podobnym i chciałabym taki znaleźć ;)

    ReplyDelete
  27. pokażesz swój nowy pokój ?

    ReplyDelete
  28. Greatly appreciate all those pictures,I feel so good to see your pretty smiles,so adorable,so delightful,nice bag by the way,simple but stylish!love it!


    http://romwe-romwe.blogspot.com/

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*