29 Aug 2011

124



Wiem, że jakość zdjęć jest gorsza niż ostatnio, ale to przez złe światło, dlatego mocniej je wyostrzyłam i otrzymałam taki efekt. Nie zwala z nóg, ale niech będzie.
Wczoraj do mojego pokoju zostały wstawione meble(ale mam miejsca!), gdy będzie gotowy na 100% dam zdjęcia :) Ale trochę jeszcze potrwa zanim zdobędę kapę na łózko i ozdoby.
Przeprowadzka posuwa się do przodu, ale niestety w piątek prawdopodobnie będę musiała dojechać jeszcze pks'em do szkoły. Ale jeden dzień, to nic takiego :) Chyba to by było wszytko, miłych ostatni dni wakacji! ;)

|shorts: my sister| shirts and sandals: Stradivarius %| corss necklace: Allegro| bag: Bershka %)

31 comments:

  1. bluzka jest śliczna :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. czy mogłabyś odpowiedzieć na pytania z poprzedniego postu ?

    ReplyDelete
  3. Dzięki wszystkim za komentarze, tak odpowiem, ale w następnym poście, musicie mnie zrozumieć - przeprowadzka i nowa szkoła w tym tygodniu, przepraszam, że zapomniałam wyjaśnić! :*

    ReplyDelete
  4. Bluzka i sandały są po prostu świetne! ;)
    Ile mierzysz?

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam oglądać zdjęcia pokoi, mieszkań itp. więc nie mogę się doczekać na foty.

    A co do outfitu to masz świetną koszulę! Jej jest genialna po prostu!!

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Genialna bluzka !!
    Zakochałam się w niej :)

    ReplyDelete
  7. koszula jest świetna, i zazdroszczę Ci nóg!

    ReplyDelete
  8. świetny strój, podoba mi sie ;))

    idilicamente.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. aaaale ładna bluzka :o
    jesteś fajnie opalona

    ReplyDelete
  10. świetna koszula :)

    Zostałaś nominowana do zabawy "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
    Więcej szczegółów na moim blogu!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Boże jaka świetna bluzka, gdzieś ją dorwała :D

    ReplyDelete
  12. http://allegro.pl/czarne-koturny-wedges-36-hm-okazja-i1797698715.html?source=oo

    ReplyDelete
  13. ślicznie wyglądasz, a ta bluzka jest po prostu genialna ! powiedz mi, ile czasu zapuszczałaś włosy i w jaki sposób o nie dbałaś ?

    ReplyDelete
  14. bardzo fajna koszula!

    ReplyDelete
  15. Bluzka geniusz, będąc w Stradivariusie nie dopatrzyłam się jej! :O Trzymam kciuki za przeprowadzę, ja neistety wracam do Wiedia, zadomowiłam się w Polsce :(

    ReplyDelete
  16. Hej , wszystko świetne , od dawna śledzę twojego bloga . Mam pytanie , w poprzedniej notce dodałaś zdj. i tam w tle były stoliki i krzesła , czy coś w tym stylu , możesz mi powiedzieć co to za miejsce i w jakim mieście się znajduje ?

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz cudownie. Bluzka jest po prostu nieziemska. Ogromna uwagę też zwraca krzyż na szyi, którego nawiasem mówiąc Ci zazdroszczę :)

    W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    ReplyDelete
  18. aaaaaa też chcę taką koszulę!

    ReplyDelete
  19. kiedy nowy post? :)
    P.S.
    Parę miesięcy temu pisałaś ,że jeśli chcemy codziennie nowe stylizacje to musimy poczekać do września ... Jest wrzesień i nie ma nowych stylizacji :/ Ja rozumiem że przeprowadzka itd ale to tak trochę ... no nie wiem ....


    Angia

    ReplyDelete
  20. Awsome outfit!! I'm crazy about your shirt!!:D Beautiful!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    ReplyDelete
  21. Koszulaaaa<3 Teraz zaluje, ze jej nie kupilam:/

    ReplyDelete
  22. mieszkasz w inowrocławiu ??

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*