21 Dec 2012

162

pewnie nie zobaczymy się już do świąt, a więc chciałam życzyć Wam wesołych! :)

15 comments:

  1. Wzajemnie^^
    Śliczny wianek/opaska, uwielbiam taki kwiecisty styl

    ReplyDelete
  2. Co myślisz o ubrniach na monki.com?

    ReplyDelete
  3. Skad sukienka? :)
    Doris

    ReplyDelete
  4. Sklep Monki chyba jest spoko często znajduję w lumpeksie ciuchy tej marki i są porządne :), sukienka z New Looka, zastanawiam się jeszcze nad nią bo może uda mi się znaleźć bordową, jak jesteś zainteresowana to daj znać :)(najlepiej na priv na fanpage'u - facebook)

    ReplyDelete
  5. śliczny masz pokój tak wgl ;)

    imnoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gdzie kupiłaś te światełka na łóżku? Bardzo mi się podobają. :)

    ReplyDelete
  7. boskie światełka ;)

    ReplyDelete
  8. światełka kupiłam w Ikei :) ale proszę pytania zdawać na formspringu: http://www.formspring.me/Julieeess

    ReplyDelete
  9. Świetny blog! Fajnie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  10. kurcze zagladalam regularnie na Twojego bloga bardzo dawno bo potem mialas jakas dluga przerwe w prowadzeniu go [pisalas o szpitalu,operacji itd] lubilam na niego zagladac bo byl taki inny wsrod wszystkich a Ty bardzo naturalna.. teraz przypominasz mi dziewczyne z bloga"Violetta E" i te polskie blogerki gdzie wszystkie stylizacje sie powtarzaja, plus czerwone usta,mocno wymalowane oczy i puste miny,kurcze widac ze zmienilaś styl ale szkoda ze stal sie mniej oryginalny :(

    ReplyDelete
  11. Nigdy nikogo nie naśladowałam i nie naśladuje, rzeczywiście miny tutaj nie sa zbyt inteligentne, ale spójrz na inne fotki, tutaj akurat uśmiech dziwnie by wyglądał :). Szczerze to mój styl chyba wcześniej był niej oryginalny, ale każdy ma swoją opinię, więc nie dziwię się, że masz takie zdanie :)
    A tak a propos, mam tylko kreski które maluję od kiedy poszłam do liceum, plus tusz do rzęs (nic więcej! brak pudru, cieni..)W bodajże dwóch postach miałam bordową szminkę, a co do Violett, nawet nie wiesz jak mi tym pochlebiasz(szkoda jednak, że nie dorastam jej do piet:). A tak poza tym bardzo dziękuje za konstruktywną ocene, dzięki temu moge się cały czas kreować na nowo, może i na lepsze !

    ReplyDelete
  12. Przejrzałam wszystkie posty przed napisaniem tamtego komentarza :) Nie chodzi mi moze kopiowanie ale o tą tendencję w blogach modowych:czapki krasnale badz full capy,kosmos,ćwieki,ombre,krzyze,buty na wysokiej podeszwie-creepersy- moda na bycie oryginalnym na siłe. Może uważasz ze starsze outfity byly mniej oryginalne ale jednak mialy w sobie to cos taka naturalnosc,i jesli chodzi o styl i jesli chodzi o np.fryzury. Mam tylko nadzieje ze jesteś prawdziwa w tym co robisz i tego Ci zycze :)

    ReplyDelete
  13. Mogę się wtrącić? Znaczy według mnie Julia ma bardzo oryginalny styl i raczej nie jest całkowitym powielaniem trendów, bo co w takim razie powiesz o Maff ? Znaczy wiadomo, że creepersy, parki i czapki-krasnale to teraźniejsze trendy,ale jako osoba interesująca sie modą w jakimś topniu musi za nią podążać. A fakt faktem jesteś trochę podobna do Viollet E, ale pod tym względaem, że mieszasz różne style i w tym równiez gotyk. A i duzym plusem jest u Ciebie to, że nie wydajesz miliarda złotych na ciuchy (z tego co naliczyłam to masz chyba jakieś 7 par butów? )Mnie sie podobaja twoje metarmofozy, i mysle, że jesteś coraz bliżej sedna :)

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*