12 Jan 2013

167









|fluffy jumper: SH| beanie: Cubus| backpack: eBay|

Czy Wy też widzicie za oknem to samo co ja? Pełno śniegu, który nie pozwala spokojnie wyjrzeć przez okno, bo dosłownie oślepia! A ja tak chciałabym już lato... Chociaż maj! Bo ile można nosić te futra, kurtki puchowe i grube szale. Nie wiem jak Wam, ale mnie to już całkowicie się znudziło. Dzisiaj poeksperymentowałam z aparatem i muszę stwierdzić, że nie straszny mi już żaden tryb manualny! Teraz czekam na adapter do obiektywu Helios :)
Dzisiejsze zdjęcia robiłam sama, znaczy wyzwalacz je robił, ale myślę  że nie wyszły takie straszne, więc pomyślałam, że się nimi z Wami podzielę.
U mnie ferie właśnie się zaczęły i szczerze mówiąc nie mam na nie zbyt wiele planów, więc myślę  że możecie się spodziewać dość sporawo postów, dlatego zachęcam do stałego obserwowani bloga i facebook'a!

18 comments:

  1. Mi do ferii pozostał jeszcze miesiąc! :c
    Sweterek wygląda na milusi <3

    ReplyDelete
  2. super :* helios jest świetny ^^

    ReplyDelete
  3. Biorę Cię (za nie wiem jeszcze kogo)

    ReplyDelete
  4. Idealny brzuch na tego typu wybryki! Cudowny sweter, zdecydowanie pragne! :)

    ReplyDelete
  5. Zabrakło tylko pięknych oczu, poza tym bardzo twarzowy jest dla Ciebie kolor bordo; już wcześniej można to było zauważyć; bardzo fajny ten sweter; a jaka talia na zdjęciu z profilu!Po prostu fajnie.

    ReplyDelete
  6. ahhh such a cute jumper <3

    http://theundersized.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. Mega sweterek ! Poluję na taki w sh ale chyba jeszcze mi to trochę zajmie:c genialnie się prezentujesz!

    pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  8. Fajne te foty, ale look jeszcze fajniejszy :) Taki so mauch trash 80, bardzo mi sie podoba :)))
    helios powiadasz :>

    ReplyDelete
  9. Ta czapka bardzo mi się podoba :) plus za fajny kolor.

    ReplyDelete

  10. Thanks for sharing this amazing and informative post. keep sharing with us.

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*