29 Dec 2010

083






W następnym poście kilka projektów ;) Myślę, że nie wyszły najgorzej ;D Okażę się!
Rozpoczęły się zimowe wyprzedaży, kilka rzeczy już nabyłam. Błyszczące spodnie z Zary, welurowe ciepłe spodenki i trzy śliczne pierścionki ;) Jednak w przyszłym roku (nadchodzącym ;) nie dam się zwariować i kupię tylko potrzebne albo naprawdę ekstra ciuchy. Czasem myślę, że głupio tak nakupować na wyprzedażach, a potem nie mieć kasy na nowe kolekcje, które w tym roku bardzo ciekawie się zapowiadają. Jak co roku jadę do cioci na ferie gdzie odwiedzę prawe wszystkie łódzkie galerię, więc trochę odnowie moja szafę.. Ale o tym kiedy indziej. Teraz myśl przewodnia czasu, który rozpoczyna się w Sylwestra - Niech się świeci! wszystko od butów, po sukienki, dodatki na makijażu kończąc ;) Przedstawiam Wam dzisiaj moje wariacje z brokatem zakupionym na allegro i pozostałym po moich eksperymentach na starych ciuchach ;)
Życzę Wam szalonego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

11 comments:

  1. ciekawe zdjęcia. bardzo mi się podobają ;]
    a te spodnie z Zary są świetne ;D

    ReplyDelete
  2. gdzie mieszkasz?

    ReplyDelete
  3. a są już duże wyprzedaże? fajny pomysł z tym brokatem i zdjęcia też ciekawe.

    ReplyDelete
  4. ja zamiast sieciówek polecam Ci lumpeksy, bo niektóre są mega np.dukat z mega strefą za 2zł od pięknych kamelowych płaszczy po skórzane kurtki
    kiedy masz ferie? chętnie zabrałabym Cię na wypad po lumpeksach i zwiedzanie łodzi :)

    ReplyDelete
  5. fajnie wygląda ten brokat ;-) dawaj szybko te projekty!

    ReplyDelete
  6. Kocham słuchawki z poprzedniego posta ! Brokat-super ! ; )

    ReplyDelete
  7. Po pierwsze - pierwsze zdjęcie jest mega :D

    Po drugie - nic nie wspominaj o wyprzedażach! Dziś jadę trzeci raz na zakupy, aż sama zaczynam się siebie bać! Na razie jestem zadowolona z tego, co upolowałam, bo to naprawdę były łowy - te wszystkie kobiety, grrr - ale zobaczymy, czy później nie będę żałować :P

    ReplyDelete
  8. Życzę Ci wspaniałego roku 2011! Z niecierpliwością czekam na Twoje projekty. ;-)

    ReplyDelete
  9. Brokat rządzi ! ^^ bardzo pomysłowo ;) szczęśliwego nowego roku Juluś! ;****

    ReplyDelete
  10. Świetne są te zdjęcia :D:D

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*